Popartillustration

Illstrationspoträtt i popartstil.

Popartporträtt på söta Tuva, en tjej som gillar rosa! Hoppas hon blev glad för sin present :)
Nu verkar det vara klart med lokal för oss, vi kommer att flytta till Odensalagatan. På måndag får vi reda på om vi får det lite större kontoret, hoppas hoppas...
Trevlig helg!

Leta lokal...

Äntligen tror jag att jag har hittat en lokal till oss! :)
I så fall flyttar vi bara lite längre bort i samma område. Det är bra, jag gillar ju inte förändringar så det här blir en lagom lång flytt. Det fanns flera kontor att välja mellan i olika storlekar, hyran var super där så jag vill nog ha det största rummet. Det var en kille som hade första tjing på den, han hade varit där precis innan mig. Typiskt!


Festprogram

Riktigt usel uppdatering här på bloggen på slutet, det ska bli skärpning, lovar!!
För precis en vecka sen fick vi reda på att vi var tvungen att hitta en ny kontorslokal. Det är jättesynd såklart, vi har trivts kanon här på vårt loft. Vi är på jakt just nu, om mindre än en månad är det utflyttningsdags så jag hoppas att vi får tag på en bra lokal tills dess. Någon som vet om en kontorslokal till uthyres i Östersund? :)

omslag till festprogram med tryckt foto på brudparet

En bild på ett superfint festprogram vi tryckte upp till en kund. Romantiskt utan att bli "cheesy"!

Webbsidan i ny design


Äntligen har den nya designen av hemsidan blivit klar! Resultat ser du här: http://www.spira-kortdesign.se/
Förutom en fräschare design kan man nu även beställa korten direkt på webbsidan!





RSS 2.0