Kämpar på

Kämpar på med design av nya trycksaker. Sakta men säkert går det framåt!
 
 

Bossekorten tryckta!

Nu är tackkorten klara!
Hade nyss namngivning/ettårskalas för min son Bosse och nu har vi precis tryckt tackkort som ska skickas ut. Hade ju lite svårt att bestämma vilket foto vi skulle använda, som det gick att läsa om i tidigare inlägg, men vi valde det där han skrattar.
Ska bli kul att skicka ut dem!!
 
 
 

Bosse

Har haft namngivning/ettårs kalas för min minsting Bosse. Nu var det dags att börja fundera på tackkort och vi kom fram till två förslag.
Har inte riktigt bestämt mig än men det lutar åt det högra. Man blir snäppet gladare av att se det kortet =)

Presentkort

Idag producerar vi presentkort!
Kul med lite variation här på kontoret!

Kramkort


Fint foto blev fina kort!
 
 
 
 
 

Butikskort

Lite butikskort som ska skickas till Vemdalen! Fanns en hel del fler men jag glömde fota innan jag hade packat in dem.

Höstkort

Här kommer den utlovade bilden på de höstiga korten. Passar riktigt bra en dag som denna då det, i alla fall här uppe i Norrland, är riktigt disigt och ruggigt höstväder ute.

Ny vecka

Dagen har passerat i en rasande fart.
Har varvat design vid datorn och tillverkning av kort.
Två olika designer av tackkort har det bla blivit idag. En med vintertema och ett höstigt kort.

Det är lite segt att få upp bilderna just nu så höstkortet får ni se i morgon, men vinterkortet kommer här!
 
 

Länge sedan

Ja, nu var det verkligen länge sedan det var någon aktivitet här på bloggen. Förhoppningsvis blir det ändring på det nu!

Jag, Jenny, har ju varit mammaledig ett bra tag men är nu tillbaka på kontoret. För tillfället bara två dagar i veckan då jag fortfarande är hemma resterande tre.
Åsa har ju haft en del att göra då hon jobbat här själv under en lång tid. Därför har då bloggen tyvärr blivit lite lidande.

Jag ska nu försöka få till minst ett par inlägg i veckan så ni kan få se vad vi pysslar med!

Idag har design av nya kort stått på schemat. Vi håller ju på med en del "hemlisar" och behöver komma på en hel del nya kortmodeller.
Det är skoj men väldigt ovant att sitta vid datorn en hel dag. Det brukade jag ju inte ens göra när jag jobbade hela tiden. Står ju för en hel del av tillvekningen i vanliga fall.
Hoppas det blir bra och att ni kommer att gilla dem!

RSS 2.0