God Jul!




Julkort på beställning från en kompis som fixade så vi fick ett helt nytt golv i kontoret, tack för det Jocke!

Dopkort


Dopkort - Mitt lilla barn 1

Idag kör jag ett eftermiddagspass, vi ska på julfest kl 19,00 hos "grannarna" så jag jobbar till dess och tog en sovmorgon istället. Det behövdes nog, men dagen blev lite ur synk så nu mår jag inge bra... Det är förhoppningsvis ingen parasit utan beror nog mest på att jag åt inget förrän kanske tolv och då blir det knas.

Tänk att snart har det här året gått! Det är så mycket jag hade hoppats hunnit innan årets slut men nu är det nog kört... Just nu sätter jag upp en ny e-handelssida men det kommer troligtvis att ta ett tag. Vi vill ha en sida anpassad för personliga trycksaker och för att få det verkar det inte bättre än att jag får styra upp det själv med hjälp av lite open source-lösningar. Helt klart en utmaning, jag tycker ju att det är superkul men det tar oändligt mycket tid. Det går framåt, det gör det. Hoppas det fortsätter så :)

Trevlig helg! Som sagt, julmiddag/fest och idol på schemat ikväll - det blir grymt!

Busungar!

Nu i juletider är det lite lugnare med beställningar här på Spira. I januari brukar bröllopssäsongen sätta igång på allvar, längtar! Vi har lite nya projekt på gång som jag jobbar med nu, samt att hemsidan ska uppdateras lite. Så det är ändå fullt upp. Jag är expert på att sätta igång en massa projekt och av någon anledning blir inget nånsin klart, allt blir bara halvgjort. Det resulterar i att jag är jättestressad över allt som pågår i huvudet till ingen nytta!
Jag måste verkligen ta tag i det problemet, men hur?? Någon som har ett tips :)
Jag tror att det får bli mitt nyårslöft, att koncentrera mig mer på en sak i taget och faktiskt göra klart saker.

Här bjuder jag på två fiina killar, mina systerbarn. Dessa tavlor blev årets present till syrran:





Mammalyx!

I maj ska vi vara med på en mässa i Stockholm, det ska bli riktigt kul!
Det är Mammablogg Gala där det förutom en mässa kommer att vara en 3-rätters galamiddag med underhållning, bloggmingel, föreläsningar, prova på aktiviteter mm. Massor av mammalyx helt enkelt!



Läs mer om Mammblogg Galan 2011 på deras hemsida: www.mammagala.se

Decemberbröllop

Inbjudan Exklusiv "Ännu doftar kärleken" med tryckt monogram på omslaget och en skissad amaryllis på insidan.
Med vinröda band skulle detta kort passa perfekt för ett bröllop runt jul.





Just nu har vi en kampanj för provkort, kolla här!

Idag har jag skissat på en specialinbjudan för ett skärgårdsbröllop. Jag är jättenöjd med resultatet, hoppas kunden också gillar det!





RSS 2.0