Busungar!

Nu i juletider är det lite lugnare med beställningar här på Spira. I januari brukar bröllopssäsongen sätta igång på allvar, längtar! Vi har lite nya projekt på gång som jag jobbar med nu, samt att hemsidan ska uppdateras lite. Så det är ändå fullt upp. Jag är expert på att sätta igång en massa projekt och av någon anledning blir inget nånsin klart, allt blir bara halvgjort. Det resulterar i att jag är jättestressad över allt som pågår i huvudet till ingen nytta!
Jag måste verkligen ta tag i det problemet, men hur?? Någon som har ett tips :)
Jag tror att det får bli mitt nyårslöft, att koncentrera mig mer på en sak i taget och faktiskt göra klart saker.

Här bjuder jag på två fiina killar, mina systerbarn. Dessa tavlor blev årets present till syrran:





Kommentarer
Postat av: Janni Arnqvist

Tips!

Börja med det som är jobbigast.

Då kommer resten gå ganska enkelt :)

2011-01-31 @ 15:40:08
URL: http://www.janni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0