Inbjudningskort med röda rosor

Här på kontoret har det varit lite ensamt de senaste två dagarna. Åsa har flytt till en härlig långhelg i Sälen så jag får hålla ställningarna själv här på hemmaplan. Det har dock inte varit några problem då jag haft en hel del att göra och då går ju tiden fort.
Bland annat har jag gjort klart en beställning med inbjudningskort. Paret hade temat "röda rosor" så då passade ju vårat inbjudningskort "Vill ha dig" alldeles ypperligt. Korten blev jättefina och jag hoppas att de blir nöjda.



Har även börjat lite smått med en skiss som så smånigom ska bli en illustration. Det sitter just nu i att jag beställt en penna som jag väntar på. Har även beställt en scanner så då kan ni få se bilderna i, förhoppningsvis, lite bättre kvalité än nu när jag fotar istället.
Hoppas både pennan och scannern kommer på måndag!



Lovar att ni ska få följa utvecklingen av bilden.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin skiss!

2010-04-16 @ 22:49:28
URL: http://cjskonstigheter.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket! Håll utkik så du får se när den är klar också!

2010-04-17 @ 10:32:15
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0