Oergonomisk hundbur


Jag har fått ont som tusan i ryggen när jag stått vid skärmaskinen. Jenny har gjort den mesta skärningen innan och hon jag fattar inte hur hon har fixat det. Igår var det en massa skärjobb och jag fick ont på direkten, men jag hittade äntligen en lösning! Roten till det onda var tydligen Kaxas hundbur som står under skärmaskinen och gör så att man inte kan flytta in fötterna. Nu flyttar jag den fram och tillbaka för jag vill inte ha den under paketeringsytan heller.
Efter gårdagen är jag proffs på att skära! Nu ska det skäras visitkort, det blir en utmaning... jämnt ska det va! 


Våra reklamblad för Designpaketet. Dessvärre tryckta med fel domännamn... !
Hur dessa fel smyger sig kommer jag aldrig att förstå. Som tur var kunde jag köpa domännamnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0