Kreativa dagar

Det blev en kvällstur till jobbet, just nu printar jag klart två beställningar så att jag kan ägna mig åt efterbehandlingen imorgon.

Det har varit några kreativa dagar på Spira. Jag har hjälpt Cissi med en header till hennes blogg. Hon syr mycket och först behövde hon en ny logotyp. Loggan och header ser ni här nere, jag gillar det skarpt! Enkelt, tufft och gulligt på samma gång. Precis som Cissis fantastiska barnkläder.

Igår gjorde jag klart skissen till en specialinbjudan, ett riktigt spännande och annorlunda projekt. Där är det några småsaker som ska fixas till men det känns som att det kommer bli riktigt bra. Jag kan inte avslöja så mycket för tillfället men ni får tjuvtitt på skissen här nere.

Idag har jag fixat med designen till några visitkort. Hade tänkt att det skulle gå fort men det slutade med att jag hade designat om loggan så det tog lite längre tid än planerat... Blev lite överengagerad kanske, men det var kul så den tiden bjuder jag på! Det blir spännande att se vad kunden tycker.

En massa besök har jag haft idag! Först komma Mamma förbi och bjöd även ut mig på lunch :)
Sen kom Jenny, Henke och lilla Eva, sen kom Kalle och när de precis gått dök Nisse förbi. Dom hade ju kunnat sprida ut sig lite på veckan tycker jag ;)




www.csvedin.blogspot.com 


Specialinbjudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0