Ny vecka

Idag blev det en liten sovmorgon efter en helg fullspäckad med jobb på hotellet. Sovmorgonen blev längre än jag hade tänkt men jag skyller på mitt mobilalarm. En till väckarklocka står på inköpslistan, jag behöver minst två fungerande alarm för att komma upp ur sängen.

Sovmorgonen kompenseras med:
- att jag jobbade två timmar i söndags morse.
- att jag sen shoppade glödlampa, gummisnoddar och limpistol till kontoret.
- att jag var upp en sväng på jobbet vid 00,30-tiden inatt. Fick en fix idé om att jag kanske inte hade låst dörren när jag gick från jobbet.
- att jag faktiskt jobbade en massa i sömnen. Jag drömde om väldigt specifika jobbsaker så imorse trodde jag ett tag att verkligen hade fixat med hemsidan och köpt dom där handskarna på apoteket (tunna bomullshandskar så jag inte ska kladda ner vår fina kort).

Men nu är jag på plats, nu kör vi!

/Åsa

Ps. Jenny med familj är kvar på sjukhuset och där får man inte hälsa på. Hoppas de kommer hem snart så man får kika på lill-tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0