Himlen runt hörnet

Hej!

Det var ett tag sen nu :)
Bloggen har blivit lidande den senaste tiden, jag vet inte hur jag ska vända den här trenden men jag ska verkligen försöka!!
Nu har vi flyttat till vårt nya kontor. Det har varit en hektisk tid, jag gillar absolut inte att flytta. Det har varit grejer överallt och ingenstans, kaos helt enkelt! Men nu känns det som att det blir bättre ordning här på nya stället för varje dag som går. Jag vet var de flesta saker är och det börjar bli lite fint. Eller fint och fint... inte saker överallt i alla fall! Min praktikant Jeanette har varit en klippa som har hjälpt mig med allt grovgöra, tusen tack för det!
Jag lägger upp lite foton också, här är några olika färgval på vårt kort "Himlen runt hörnet":




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0